مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

اطلاعات و مستندات مربوط به شرکت بحرانزده تولید ورمی کمپوست سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)
مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

اطلاعات و مستندات مربوط به شرکت بحرانزده تولید ورمی کمپوست سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

پیگیری برای گرفتن مجوز

مطلب زیر عیناً برگرفته از وبلاگ  ورمی شریفی  است که اگرچه تحت عنوان پیگیری برای گرفتن مجوز بیان شده، با توجه به نکات حائز اهمیت آن که ممکن است حرف دل تعداد زیادی از مالباختگان باشد، عیناً در اینجا نقل می گردد:

نماینده ها دارند برای گرفتن مجوز جهت گردهمایی بزرگ مالباختگان از سراسر کشور رایزنی میکنند. منتظر باشید. هروقت این مجوز قانونی را گرفتیم به اطلاع عزیزان می رسانیماگر مجوز برای این حق خواهی ما ندادند ... این گردهمایی ربطی به فروش کود و کرم و کارگروه و موارد دیگه نداره.

لطفاً به ادامه مطلب توجه فرمایید:  

 

اصلاً ممکنه در خوشبینانه ترین حالت همین الان جهاد کشاورزی بیاد همه کودها رو بخره! صحبت من که از اول هم به این نکته پافشاری داشتم اینه که باید از سریع ترین راه ممکن خسارت مردم رو جبران کنن.

اموال این آقا و اطرافیان مرتبط با ایشون رو که تو شرکت بودن و ذینفع هم بودند مصادره کنن و به فروش بگذارند. روزای اول آقای صداقت زاده معاونت امنیتی و سیاسی استانداری البرز گفت 50 میلیارد تومان اموال شریفی تو کرج توقیف شده. پس چی شد ؟ چرا نفروختن ؟

نکته بعد هم اینه که هرکسی از این مجموعه سبد تهیه کرده با واریز پول به شماره حساب بانکی این آقایون و خانم قنبرنژاد بوده و یا با کشیدن کارت در دستگاه های کارت خوان شرکت در اقدسیه ملارد و گلشهر و یا پوز سیار خانم قنبرنژاد.  پس پیگیری پولها خیلی خیلی خیلی راحت بوده. چرا توی این دو ماه اطلاع رسانی نکردند؟

میگفتند پلیس فتا پیگیر حساب ها هستن. پس چرا چیزی نمیگن ؟

در ضمن به این نکات هم دقت کنید :

اول اینکه شریفی سبد محتوی 12 کیلو کود شسته شده و در بهترین حالت با 200 تا 300 نخ کرم رو به ما داده. الان که میگیم باید سبدها رو پس بدیم تا 24000 تومان رو بگیریم یه نکته وجود داره. الان این سبدها محتوی 700 تا 800 نخ کرم و همینطور 7 کیلو کود کمپوست هست. پس روی چه حسابی باید این سبدها رو تحویل بدیم و 24000 تومان بگیریم؟ این سبدها الان 30000 تومان طبق قرارداد ارزش دارند.

نکته دوم اینکه کسانی که نگهدارنده و یا نماینده بودند اگر قرار به تحویل سبد باشه، باید اول با همون نگهدارنده و مشتریانش تسویه بشه.  واسه چی باید سبدها رو تحویل بدن و توی صف وایسن تا اول پول سرمایه گذارای آقای شریفی که نگهدارندشون خود شرکت بوده رو بدن ؟ آیا این منطقیه ؟

شریفی مگه خودش سبد نزده بوده برای مشتریاش؟ پس از همون سبداش پول سرمایه گذاراش رو باید بده. اگه قرار باشه نگهدارنده یا نماینده ای سبداش رو بده و با پول اون سبدها تازه بیان با مشتریان شریفی تسویه کنند خب کسی اینکار رو نمیکنه. سبدهای خودش هست و اختیارش رو داره و حداقلش اینه که پیش خودش میمونه. پس به این نکته هم باید توجه بشه که هر کس مسئول مشتریان خودشه.

اگه آقای میلاد شریفی قرارداد 3 میلیون سبد رو بسته و الان 700 هزار تا سبد بیشتر نداره نگهدارنده و یا نماینده های دیگه نباید جور این کمبود سبد ایشون رو بکشن و خودش باید جبران این کمبود سبداش رو بکنه. بالطبع بقیه هم شامل این مورد می شوند.

نظرات 4 + ارسال نظر
به خاک سیاه نشسته یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 14:11

سلام.این آقای شریفی این همه خانواده رو به خاک سیاه نشونده ومدیون شکم گرسنه زن و بچه هایی هست که این روزا سر گرسنه به زمین میذارن.متأسفانه قانون این آقا رو زیر چتر حمایت خودش گرفته و دست همه ما سرمایه گذاران دیروز و بیچاره های امروز به هیچ کجا بند نیست.باز هم زور و زر و پارتی قدرتش رو به ما بیچاره ها ثابت کرد. خدایا از ظلم ظالم به کی شکایت کنیم...

ح.ب چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 21:28

کی میتونیم حرف شما را ثابت کنیم خسته شدیم اقا میلاد

یوسف چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 15:00

با سلام

شماره تماس آگاهی کرج دوستان همه و همه هر روز با آگاهی تماس بگیرید و جویای وضعیت پرونده و پولمان شوید تا آنها خسته شده و مجبور به انجام کار و اطلاع رسانی شوند 21872810 21872820 21872800

میلاد چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 00:18

سلام .من خودم روزای آخر از یکی از کارمندای که پیش شریفی برو و بیایی داره .شنیدم که یکی از بانکها زنگ زده و گفته از دادن سودهای روزانه معذوریم.و بیایید 50 میلیارد تومان را پس بگیرید. و این عین جمله ای بود که شنیدم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.