مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

اطلاعات و مستندات مربوط به شرکت بحرانزده تولید ورمی کمپوست سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)
مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

اطلاعات و مستندات مربوط به شرکت بحرانزده تولید ورمی کمپوست سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

کیست ما را یاری کند

بنا به مطلب وبلاگ ورمی شریفی در ساعت 23:21 روز چهارشنبه 25 دی ماه :

روز سه شنبه اول بهمن ساعت 10 صبح، برای ملاقات با رئیس محترم قوه قضاییه آیت الله صادق آملی لاریجانی، گرد هم می آییم.

آدرس : خیابان ولیعصر - ابتدای خیابان پاستور - روبروی کلانتری 129 جامی - دبیرخانه قوه قضاییه

اگر با مترو بیایید باید ایستگاه دانشگاه امام علی پیاده شده و بپرسید کلانتری 129 جامی کجاست.

این گردهمایی تحت هیچ شرایطی لغو نخواهد شد.

برای جلوگیری از هرگونه بی نظمی، جلوی درب خروجی ایستگاه متروی دانشگاه امام علی منتظر باشید تا همه دوستان برسند. سپس با حفظ هماهنگی، نظم، آرامش و سکوت به سمت دفتر رئیس محترم قوه قضاییه می رویم.

حرف ما مالباختگان این است که :

 

بیش از دو ماه از این ماجرا گذشته و هنوز هیچ مسئولی به صورت رسمی جوابی نداده است. هنوز نه از مجازات عوامل این پرونده خبری است، نه از دادگاه، نه از پولهای بر باد رفته ما مردم! مردمی که گوش به فرمان رهبرشان داده اند و برای حمایت از کار و کار آفرین ایرانی، به جای خریدن ارز و دلار و طلا با توجه به تبلیغات گسترده (تصویری و صوتی) صدا و سیما در شبکه های مختلف استانی و ملی و با تکیه بر اینکه آقای شریفی بارها مورد تقدیر و تمجید قرار گرفته بودند و از ایشان در رسانه های مختلف(صدا وسیما، ) به عنوان کارآفرین نمونه کشوری با ایجاد هزاران فرصت شغلی جدید یاد می شده , قدم در راه تولید گذاشتند.

نامهربانی های جهت دار عده ای در برنامه های صدا و سیما و کرم کوئیست خواندن این شغل و نادان خطاب کردن 35000 خانواده، باعث رنجش خاطر خیلی ها شد. هم اکنون بعد از گذشت بیش از دو ماه از رسانه ای شدن این موضوع، هنوز با سردرگمی و عدم اطلاع رسانی مسئولین امر مواجه هستیم.

خواسته های ما از رئیس محترم قوه قضاییه که ایشان هم در صحبتهای اخیرشان تأکید بر برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی داشتند، این است که هرچه سریع تر به فریاد ما برسند.

احیای مجدد چرخه کار و تولید خوب است. اما مردمی که در این کار سرمایه گذاری کردند اکثراً دار و ندارشان را در این راه گذاشته اند. اگر قرار به ادامه کار هست باید سریع تر از اینها مسأله را با تشکیل مجمع فوق العاده و انتخاب افراد شایسته و دارای صلاحیت برای پیگیری موضوع حل می کردند.!پس اینهمه روز چرا هیچ اتفاقی نیفتاد ؟!

هم اکنون بخش زیادی از این سرمایه ها که موجود زنده هستند به دلیل نداشتن منابع مالی نگهدارندگان و پشتیبانان، به علت تخلف شرکت در عدم باز پس گیری سبدهای آماده بهره برداری و ندادن هزینه های مشارکت و نگهداری از بین رفته اند! چه کسی جوابگوست ؟

و مهمترین مسأله در این پرونده که تا به حال در هاله ای از ابهام قرار گرفته است این است که :

تمامی کسانی که سبد خریده اند با ریختن مبالغ به حسابهای بانکی این آقایان و یا از طریق ریختن پول با دستگاه های کارت خوان موجود در دفاتر شرکت و یا پوزهای سیار این مشارکت را انجام داده اند. چرا کسی پاسخگوی ما نیست که این پولها به کجا رفته اند؟ توسط چه کسانی این حسابهای میلیاردی خالی شده و احیاناً از کشور خارج شده اند؟! مگر نمی شود با پیگیری این نقل و انتقالات به اشخاصی که پول در اختیارشان است رسید ؟

به نظر شما این راه بهتر از این نیست که ما بخواهیم صبر کنیم تا با فروش کود، به صورت قسطی پولهایمان را در درازمدت به ما برگردانند ؟ چرا لقمه را دور سرمان می چرخانیم ؟

به راحتی می­شود از طریق سیستم بانکی رد تمامی این پولها را گرفت و از هرجای دنیا، صرف هر کاری که شده باشد جلویشان را گرفت و آنها را به صاحبان اصلیشان بازگرداند. چرا اموال اشخاص مرتبط با این شرکت که بخشی از آن توقیف شده است، مصادره و به فروش نمیرود ؟

تمامی خواسته ما این است که در کنار ادامه کار تولید و فروش کرم و کود، به صورت موازی قوه محترم قضاییه هم وارد عمل شده و با مصادره اموال متخلفان، زودتر حق ما را به ما برگرداند.

هفته آتی سالروز میلاد بزرگمرد تاریخ حضرت محمد (ص) است، هفته وحدت و  چه خوش گفت این برگزیده حق تعالی :

الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.