مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

اطلاعات و مستندات مربوط به شرکت بحرانزده تولید ورمی کمپوست سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)
مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

اطلاعات و مستندات مربوط به شرکت بحرانزده تولید ورمی کمپوست سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

ارجاع مجدد پرونده به دادسرای ملارد

بنا به برخی اخبار واصله، ظاهراً بر اساس حکم دیوانعالی کشور، پرونده مربوط به شرکت سایه گستران زندگی ابرانیان (ورمی کمپوست) که پیشتر به منظور ادامه رسیدگی و تجمیع پرونده ها به دادسرای عمومی و انقلاب کرچ ارسال شده بود، مجدداً به دادسرای ملارد ارجاع داده شده است:

باعنایت به صدور دادنامه نهایی پیرامون تعیین دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملارد، به عنوان مرجع صالح از سوی دیوان محترم عالی کشور، خواهشمند است جهت پیگیری امور پرونده، به مرجع محترم مذکور مراجعه نمایید.

                                     شعبه 12 دادیاری دادسرای امور جناییی و جرایم خاص کرج

به این ترتیب، از این پس دوستان مالباخته به منظور طرح و ثبت شکایت و همچنین پی گیری پرونده، باید به دادسرای ملارد مراجعه نمایند. 

نتیجه گردهمایی در محل دبیرخانه قوه قضائیه

نتیجه گردهمایی  امروز  سه شنبه اول بهمن، به نقل از وبلاگ ورمی شریفی:

واقعا جای بسی تاسف داره که با وجود اطلاع رسانی از یک هفته قبل، باز هم آن چیزی که شایسته حضور ما بود پیش نیامد و طبق شنیده ها نهایتا 300 نفر آمده بودند !

این را نمایندگان محترم در ایمیل ارسالی خواستند تا شاید بعضی آقایان و خانم های مالباخته به خودشان بیایند و برای یک عمر پس اندازی که هم اکنون به راحتی آب خوردن از کفشان رفته است، ارزش قائل شده و تن به پیگیری حضوری و شخصی و حمایت از نمایندگان مردمیشان بدهند.

گزارش اتفاقات امروز از زبان مالباختگان حاضر در گردهمایی امروز :

در سکوت از جلوی مترو به سمت دبیرخانه قوه قضاییه حرکت کردیم. برای صحبت نماینده ها را خواستند و چند نفر از دوستان به همراه آقای جعفری به داخل دبیرخانه رفتند.

بعد از ساعتی به داخل جمعیتی که در پیاده رو نشسته و منتظر بودند بازگشتند. ماحصل این یک ساعت این بود که مجدداً نامه ای تنظیم شد تا برای رسیدگی قوه قضاییه، به ایشان تسلیم کنیم.

در این نامه خواسته شد تا برای رسیدگی جدی و به دور از هرگونه حاشیه های احتمالی مبنی بر احتمال باندبازی و اعمال نفوذ آقایان شریفی بر تیم رسیدگی کننده، جواب واضح و شفافی به مالباختگان بدهند. همچنین در این نامه تقاضای انتقال پرونده از کرج به تهران را داشتند. تمامی مالباختگان حاضر در امروز با امضای نامه ای نمایندگی آقایان سادین و جعفری را مجدداً تایید کردند که کپی این امضا ها هم همراه نامه، به دبیرخانه داده شد.

از جلوی دبیرخانه قوه قضاییه هم به وزارت دادگستری رفتیم. در آنجا تعداد مالباختگانی که همراهی کردند خیلی کمتر بودند و نزدیک به 30 نفر حضور داشتند. باز هم نمایندگان برای دیدار با جناب وزیر و یا معاونین ایشان به داخل رفتند و معاون وزیر و مشاور ایشان با نمایندگان صحبت کردند.

اینجا هم برای پیگیری جواب نامه های قبلی که به دادگستری داده بودند، رفتیم. معاون جناب وزیر هم گفتند برای پیگیری جدی تر از جانب آقای فرهادی فردا اقدام می­کنند و از نمایندگان مالباخته ها هم خواستند تا فردا برای جلسه به آنجا بروند.