مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

اطلاعات و مستندات مربوط به شرکت بحرانزده تولید ورمی کمپوست سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)
مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

مالباختگان شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

اطلاعات و مستندات مربوط به شرکت بحرانزده تولید ورمی کمپوست سایه گستران زندگی ایرانیان (امیر شریفی)

اطلاعیه جلسه 92/10/13 با حضور پشتیبانان و نگه دارنده های تهران و البرز

بنا به اطلاعیه منتشر شده در وبلاگ ورمی سادین (جعفری - سادین) در  ساعت 11:50 پنجشنبه 12 دی 1392  :

از تمامی پشتیبانان و نگه دارنده های محترم تهران و البرز (کرج و تهران - اسلامشهر - رباط کریم- دماوند - ملارد و تمامی شهرستان های دیگر در تهران ) دعوت به عمل می آید راس ساعت 11 صبح روز جمعه مورخ 92/10/13 در محل: شهر قدس - میدان قدس - بلوار امامزاده - نبش خیابان امیر کبیر - مسجد باب الحوائج حضور بهم رسانید.

لذا موکداً تاکید می گردد تمامی پشتیبانان و نگهدارنده ها (اعم از تضمینی و تکثیری) فقط تهران و البرز حضور بهم رسانند و فعلاً سرمایه گزارن عزیز از حضور خودداری نمایند.

ضمناً پشتیبان ها و نمایندگان سایر شهرها:  فعلا از حضور در این جلسه خودداری نمایند.

همراه داشتن سند قراردادها و مدرک شناسایی جهت حضور الزامیست. 

 

از سروران گرامی خواهشمندیم به صورت پیامک پشتیبان خود را از این جلسه مطلع سازید.

این جلسه با هماهنگی کارگروه و مسئولین برگزار شده. قول می دهیم این جلسه در تک تک استانها برگزار شود. نتایج حاصل بعد از جلسه به اطلاع عموم خواهد رسید و در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

برنامه ریزی ها جهت برگزاری جلسه در اکثر استانها نیز در دست اقدام است. هدفمان این است که نمایندگان و پشتیبانان در سطح کشور از رفت و آمد مکرر خودداری نمایند. و تصمیمات اتخاذ شده با هماهنگی و تایید تمامی این افراد انجام خواهد شد. ضمناً جلسه ای با حضور تمام نمایندگان و پشتیبانان در سطح کشور در حال بررسی و انجام است.

از تمامی سروران و سرمایه گزاران عزیز خواهشمندیم: همانطور که تاکنون به ما اعتما کردید کما فی السابق اجازه ی ادامه ی پیگیری را داده و ما را با صبر خود در این امر یاری فرمایید.

دوستان عزیز همانطور که مستحضرید، تا اینجا با پیگیری ما و هدایت شما عزیزان این نتایج خوب حاصل شده است.

همانطور که تا اکنون با حمایت شما عزیزان لیاقت داشتیم که خبرهای خوشی را به اطلاعتان برسانیم. انشاءالله زین پس نیز منتظر خبرهای خوش و دلگرم کننده ما باشید.

به امید دیدار (جعفری - سادین)

نظرات 2 + ارسال نظر
بردبار 2 پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 16:23

در این میان موضوع نگهدارنده هایی که خیانت در امانت کرده اند و کرم و کود ها را در بیابان تخلیه کرده و سبدهای خالی را حراج کرده اند نیز باید به صورت جداگانه و ویژه مورد بررسی و پی گیری قرار گیرد.
از سوی دیگر باید با مشارکت و اهتمام نهادهای قضایی، قاونی و اطلاعاتی کلیه مایملک و تمام اندوخته های منقول و غیر منقول شریفی و بستگانش بابت مانده بدهی (به سرمایه گذار، نگهدارنده و پشتیبانان) ضبط و مصادره شود (انشاء الله تا حد امکان جوابگو باشد) و مطابق روال قانونی تشریفات لازم جهت تسویه صورت پذیرد.
خلاصه اینکه جرم و سوء مدیریت شریفی و شرکاء جای خود و حق مردم جای خود هرکدام باید جداگانه مورد محاسبه و پاسخگویی قرار گیرند. نباید حاصل تلاش و دسترنج از این به بعد مردم پای بدهی ماقبل شریفی به آنها نوشته شود.
به امید خدا و با آرزوی روزهای بهتر

بردبار 1 پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 16:22

سلام خسته نباشید. قبل از هر چیز از تلاشهای شما و تمامی کسانی که خالصانه و صادقانه بدر تلاش برای حل مشکل هستند تشکر کرده و دعای خیر خود را بدرقه راهتان می کنم.
اما سوال و شاید ابهامی که در این مسیر وجود دارد این است که تکلیف شخص شریفی و عوامل اصلی سایه گستران که بخش اصلی سرمایه های مردم (بیش از هفتاد درصد اصل سرمایه) باید نقداً در اختیار آنها باشد چه می شود؟
اگر قرار به این باشد که در مقطع فعلی فقط به فروش کود حاصل از تلاش پشتیبانان و نگهدارنده ها (و البته سرمایه گذارها) دل خوش کنیم که شاید به سختی تکافوی هزینه های نگهدارنده ها و بخشی از سود سرمایه گذارها (مربوط به دو ماهه آخر) را بدهد. پس تکلیف اصل سرمایه ها چه می شود؟!
به صورت واضح پیشنهادم آنست که قبل از هرچیز یک ارزیابی دقیق و کارشناسی (به صورت مکتوب و مستند) از موجودی کرم و کودی که در اختیار هر نگهدارنده است به عمل آید و این مبلغ از بدهی آقای شریفی (بابت سرمایه، حق العمل نگهدارنده و سود سرمایه گذار ) کم شود. در این مورد نهادهای قانونی و مسئولین ذیربط (جهاد کشاورزی و ...) در واقع می توانند برای ادامه فعالیت و خرید محصول به پشتیبانی مردم (و نه سایه گستران) بیایند و ضمن خرید محصول آنها را به ادامه فعالیت در چارچوب مشخص و با پشتیبانی نهادهای ذیربط ترغیب کنند. قطعاً سود فعالیت از این به بعد نگهدارنده و سرمایه گذار باید به حساب آنها گذاشته شود و نه بدهیهای آقای شریفی (آن هم از بابت اصل سرمایه !). همچنین در ارتباط با هر نگهدارنده و پشتیبان اولویت اختصاص درآمد حاصل از فروش محصولات با همان نگهدارنده و سرمایه گذار مربوطه باشد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.